Въпроси за поръчки

Как да направя поръчка?

За да направиш поръчка трябва да имаш активен профил на barin.bg, да звъннеш на националния номер за поръчки 0700 13 993 или да се свържеш със съответния офис обслужващ твоя регион.

Как да проверя направена вече поръчка?

След като успешно финализираш поръчката си, barin.bg автоматично изпраща имейл с потвърждение с номера на поръчката на имейла, с който си се регистрирал на сайта. Може да видиш поръчката си по всяко време и в профила си в "История на поръчки".

Нямам имейл с потвърждение на направената поръчка. Защо?

Възможно е да не си финализирал успешно поръчката си или имейлът с потвърждението ѝ да е в СПАМ папката на имейла, с който си се регистрирал.

Отказ на създадена поръчка

След като една поръчка е успешно финализирана и приета за изпълнение от БАРИН България, можеш да я откажеш като изпратиш имейл на contact@barin.bg или се свържеш с твоя Барин търговец.

Плащания

Как да извърша плащане?

При покупка на www.barin.bg, Потребителят заплаща по цени, които са в сила към датата на извършване на поръчката, а плащане се извършва в момента на покупка или предаване на стоката, ако изрично не е договорено друго с Вашия БАРИН търговец.

Рекламации

Какво да правя в случай на количествена или качествена разлика в получената стока?

В случай на количествена или качествена разлика в получената стока, посочи отклонението или повредата в рамките на 24 часа от получаването ѝ, като попълниш формуляра за рекламация.

Не приемаме рекламации при лично взети стоки от складовете на БАРИН България. Затова проверявай на място щателно при получаване количеството и качеството на поръчаните стоки.